Головна » Цікаво » Вчені виявили навколо мертвих галактик гігантські ультрафіолетові кільця

Вчені виявили навколо мертвих галактик гігантські ультрафіолетові кільця

фото Вчені виявили навколо мертвих галактик гігантські ультрафіолетові кільця
Навколо декількох старих галактик, розташованих в ранньому Всесвіті, були виявлені гігантські ультрафіолетові кільця і дуги, пояснити природу яких дослідники поки не можуть.

Астрономи кажуть, що, враховуючи вік цих галактик, вони повинні бути "мертвими", тобто тут вже не повинно відбуватися ніяких активних процесів, але на практиці з'ясовується, що вони є, точніше були, повідомляє СyberSecurity.ru.

Відкриття зробила група астрономів з Каліфорнійського технологічного університету за допомогою орбітального телескопа НАСА Хаббл.

Дослідники припускають, що гігантські ультрафіолетові кільця - це нові покоління зірок, які через якісь причини виявилися вирваними з основного диска галактики і почали розвиватися окремо.

Здивування учених викликає навіть не сам факт існування ультрафіолетових кілець, а їхні масштаби, які виявляються співставними за розмірами з основною галактикою і у декілька разів перевищують розміри Чумацького Шляху.

Дослідники припускають, що кільця виникли значно пізніше за основні галактики і є своєрідними генераторами зірок. Щоправда, наразі дослідники не можуть точно відповісти на питання про те, звідки кільця беруть матеріал для генерації зірок, а також як саме кільцям вдалося подолати тяжіння галактик, щоб існувати поблизу галактики, але не стати жертвою її гравітації.

Також учені відзначають, що досі навколо ранніх галактик не було виявлено жодних утворень.

За словами Майка Річа, астронома з Університету Каліфорнії, абсолютно очевидно, що формування і життя ранніх галактик відбувалися в умовах, які корінним чином відрізняються від нинішніх космічних умов, в яких існує, скажімо, Чумацький Шлях.

Тому для пояснення принципів і процесів функціонування стародавніх галактик потрібно використовувати інші моделі і закони.

Думки дослідників щодо природи походження ультрафіолетових кілець розходяться. Одні вважають, що кільця - це залишкові формування від зіткнення галактик, інші вважають, що кільця виникали в результаті наявності газових бульок в ранній галактиці, де щільність речовини була в рази вища ніж зараз.

Відзначимо, що наша галактика - Чумацький шлях - свого часу непогано збагатилася за рахунок ранніх галактик. Приблизно кожну соту свою зірку наша галактика "стягнула" у своїх давніших сусідів.
Категорія:Цікаво| Перегляд:713| Додав:Admin |Рейтинг:0.0/0