Головна » Цікаві події » Науковці довели, що секс з колегами покращує якість роботи

Науковці довели, що секс з колегами покращує якість роботи

фото Науковці довели, що секс з колегами покращує якість роботи
Згідно з результатами нового дослідження, проведеного командою фахівців з Гарвардської медичної школи, фізична близькість між людьми, що працюють разом, значно підвищує шанси на успіх їхньої спільної професійної діяльності.

Науковці впродовж п'яти років спостерігали за дослідницькою діяльністю своїх колег, між якими встановлювалися або не встановлювалися близькі стосунки. Всього вони проаналізували взаємозв'язок понад 200 000 авторів 35 000 наукових статей, повідомляє TCH.ua.

Керівники дослідження професор Айзек Коен і доктор Лоуренс Хендерсон зібрали дані щодо місця розташування кожного з науковців, які брали участь в експерименті під час написання їхніх робіт.

Виявилося, що найменший успіх очікував ті публікації, автори яких співпрацювали віддалено - перебували в різних географічних точках і спілкувалися за допомогою телефону або Інтернету. Ті ж фахівці, які працювали в одному і тому ж будинку, домагалися помітно більших успіхів.

Однак найбільш продуктивними були визнані ті союзи, взаємини між учасниками яких виходили поза рамки тільки робочих і або ставали дружніми, або перетворювалися в романтичні зв'язки.

Як зазначає доктор Коен, це було особливо важливо в тих випадках, коли вирішенням одного і того ж питання займалися два дослідники, проте регулярне живе спілкування колег, якщо їх було більше двох осіб, також сприяло істотному підвищенню ступеня взаєморозуміння між ними і досягненню великих професійних успіхів.

Цікаво, що секс, можливо, - єдине задоволення в житті, яке корисне для здоров'я. Здорове статеве життя не тільки поліпшує настрій, а й дозволяє зменшити ризик захворіти на низку недуг. Так, нещодавно вчені з Ноттінгемського університету дійшли висновку, що чоловіки, які продовжують жити повноцінним статевим життям після 50 років, менш схильні до ризику виникнення раку простати.

Зазначимо також, дослідники виявили, що задоволення, яке отримує жінка від занять сексом, безпосередньо залежить від розмірів банківського рахунку партнера. Вони дійшли висновку: що багатший чоловік, то частіше його партнерка відчуває оргазм.

"Частота жіночих оргазмів збільшується разом з доходами партнера", - стверджує психолог, який проводив дослідження, доктор Томас Поллет з Університету Ньюкасла. Доктор Поллет і його співавтор, професор Деніел Неттл вважають, що феномен "еволюційної адаптації", властивий жінкам, змушує їх обирати чоловіків на основі становища тих у суспільстві.
Категорія:Цікаві події| Перегляд:1128| Додав:Admin |Рейтинг:0.0/0